mel33 canını sıkma Benim de serklaj işlerim var ve CRP 78 çıktı ya vücudunda yabancı bir madde olduğunu çok çabuk enfeksiyon kapıyorsun çok sık idrar enfeksiyonu oluyorum 11 haftadan beri kullanmadım antibiyotik kalmadı hastanede bile yattım bile ne kadar dikkat davranırsınız davranan oluyor düşünün başkasının evinde Tuvalete bile girmiyorum