Esraabrklu Kızlar açılma olması için ne otu kullanılıyordu suya koyup ??? Ve birde nerde satılıyor? Nasıl kullanılıyor .bilmeyenlerde öğrenmiş olur
lkayRazgatLolu Esraabrklu meryem ana otu yada fatma ana eli otu diye geçiyor orjinalini bulmanız gerek ya hacca umreye giden biri getirecek birilerine yada size yada güvenilir aktardan alıcaksınız siz doğuma giderken nefesi kuvvetli biri doğumunuz başladığında onu suya atıp Meryem suresi ve diğer sureleri okuyacak diye biliyorum ben arkdşm öyle yapmıştı çok kolay geçmişti doğumu
Cansel Kızlar benim iki saattir çok sancım var ve gerçekten girince oturup aglıyorum o kadar cnm yanıyo ve ben suya koydum Doğumun başlayıp başlamadığını bilmeden 40+1 im sizce erkenmi koydum erken koyulunca bişey oluyormu
haziranannesi Cansel ona cok dıkkat etmen lazım dogum bıter bıtmez sudan alman lazım otu yoksa rahım kapanmıyor
Cansel [bilinmeyen] yok cnm varken attım ve halada suda halada sancım var benim kafama takılan acaba yalancı sancımı bu erkenmi koydum diye düşündüm
lkayRazgatLolu Cansel biraz erken olmuş suyunuz geldiğinizde atıyosunuz diye biliyorum ben sonrada girerken doğuma yanınızdaysa o sudan içiyosunuz.
Cansel lkayRazgatLolu biraz önce çıkardım tam kapanmasımı gerekiyor tekrar çünkü doktor Çarşamba’ya kadar bi gün seç yatış yapcaz dedi artk tekrar sancım olursa insallh atarım