Bende nejla hanima takipliyim 20 ocakta sezeryanım var insallah bugun aon kontrolume gittim. Çok sakin bir doktor sizi çok rahatlatıyor gereksiz testlerle ugrastirmiyor imarim dogumdada memmun kalirim da bir problem yasamam ama sanmiyorum. Tek sorun hastasi cok oldugu icin bekleme suresi oluyor biraz