ipekinannesi ilk bebeğimi 2023te memorialda doğurdum. Nisanda 2.bebeğimi gene memorialda doğuracağım. Benim ebem çok iyiydi çok tatlıydı doktorum zaten iyi aynı doktora gidiyorum hastanede. Her ayın sonunda ücretsiz gebe eğitimi oluyor gidip merak ettiğiniz soruları sorabilirsiniz, odaları gezebilirsiniz