Mervesare0 Svcnhzr ben 35.haftadayım doktor değiştirdim bu hafta ilk defa öyle bir şey dendi yani biraz büyük dedi o kadar ben sağlık açısından sorun olur diye düşünmedim hiç normal doğum açısından düşündüm direk 😂
Svcnhzr Mervesare0 benim ikinci gebeliğim ilk doğumum zaten sezeryan oldu ben normal doğum sezeryan önemli değil önemli olan sağlıkla kucağımıza almamız
Mervesare0 Svcnhzr orası öyle tabi kii ama banada sağlık açısından bir şey demedi o yüzden aklıma gelmedi hic size de dememiş zaten o yüzden sizde düşünmemeye çalışın sağlıkla alırız inşallah kucağımıza
Mrvsmt2502 Mervesare0 benim doğum yaptığım gün kafa çapı tam 10 cm di yani üst sınır. Benim dikişimin fazla olma sebebi ben ıkınamadım yani karnıma ıkınmışım ama kaka yapar gibi makata ıkınmak gerekiyormuş o yüzden . Şuan ikisinide deneyin farkı anlarsınız karına ıkınmak bebeği itmediği için karnıma bastırdılar maalesef o yüzden de yırtık oluştu yani kafası nın büyük olması ile alakası değil benim ıkınamamamla alakalı bir durum dikişimin çok olması. Sizin öyle olmayabilir şimdiden düşünüp stres yapmayı. 🌸
Eyylemm Svcnhzr benim oğlumada öyle demişlerdi aılede kafası buyuk kımse var mı dıyede sordu doğdu gayet kafası küçük 3 yasında olması gerektıgı gıbı tedırgın olma bazen ultrasonlar yanıltabılıyor
Svcnhzr Eyylemm bana da önceki doğumun neden sezeryan olduğunu falan sordu kilosunu falan sorunca taktım kafaya
Mervesare0 Svcnhzr annelik öyledir haklısınız ama kısmetten öteye de gidilmiyor bana fazla kilolu bekleme dedi Bi anda ha gayret yiyesim geldi daha çok alsin diye halbuki belli onun ne kadar doğacağı sağlıklı olsun gerisi önemli değil böyle derken içimizden de bir sürü şey geçiyor
04052016mh Svcnhzr benim büyük oğlum 4 hafta önden gidiyordu kafası ozaman yaşadığımız şehirde korkuttu doktorlar yok su toplamış yok şöyle böyle diye zaten riskli gebelik geçirdim 33 haftamda erken doğum yaptıracaklardı kabul etmedim imza verdim çıktım memleketime doğum yapacağım kendi doktoruma gittim baktı dedi korkulacak birşey yok senin kafan çok küçük değil eşin de öyle size çekmiş dedi bebeğim 39. Haftada doğdu kafası 43 hafta gösteriyordu zaten kilolu bir bebekti de sadece normal doğum yapamadım kanala inmedi onun dışında herşey normaldi şuan 4.5 yaşında o büyük doğan kafası maşallah zehir😍
Svcnhzr 04052016mh maşallah inşallah bende sağlıkla alırım kucağıma evet benim de eşimin kafası çok küçük değil Yaani gen ile alakalı olabilir
Nadirek 6.bucuk yaşında oğlum ultrasonda 4 hafta öndeydi kafası doktor hiç bi sorun yok dedi. Hamdolsun hiç bi sıkıntısı yok ama kafamız biraz büyük koca kafam diye severim hep 🤣 dayısına çekmiş dayımizinda kafası büyük 😄
Svcnhzr Nadirek bizim de babasının büyük😅ama kilolu bebekler de görünüyormuş diye duydum doğru mu bilmiyorum ama
3prensAnnesi_ Svcnhzr takmayın kafanıza benim iki oğluma da hep bişeyler dediler, kafası büyüktü yok karın çevresi genişti birşey yok kafaları da karınlarıda normal doğdu, benim haftalarca ağladığım boşa oldu
Svcnhzr @“HAYCKN”# 3prensAnnesi_ yaaa insan hamileliğin de tadını çıkarmak istiyor ama böyle şeyler duyunca maalesef ki üzülemeden edemiyor