Merhabalar 12 gün önce çok az bi damla şeklinde kan gelmişti ve eşimle aramızda kan uyuşmazlığı olduğu için iğne yapılmıştı
Az önce tekrar biraz bi kan gelmiş. Yeniden vurulmam gerekli mi acaba. 2li tarama testinde doktor plasenta üst tarafında kanama alanı görmüştü 3 gün önce. Ondan mıdır