Sazenin pusete göre kg sınırı oluyor, bizim ki 13 kg ye kadar diyordu. Ama ben bebeğim 7,5kg iken 4 ay bitiminde puseti bırakıp koltuğa geçtim, yatabiliyor zaten koltuk, bebek arabamız yenidoğandan itibaren uyumlu idi. Yani koltuğu yatabiliyorsa 3-4 aylık iken rahat geçersiniz.