Asyasel1720 Merhaba gebze de olup özel hastanede doğum yapanlar var mı ? Ücretleri neler ? Bilenler yazarsa sevinirim.
Kubrasrlozd Asyasel1720 merhaba, bende şurada bekleyeyim. Vm medical park doğum nekadar acaba yeni yıl ücretini bende merak ediyorum
Asyasel1720 cvn4941 daha doğuma var ama hastane arayışındayım 2. Doğumumu yüzyılda yapmıştım inşallah artmaz fiyat
kalocwom Asyasel1720 Doğum paketi de var 54.200₺ ye aldık biz. Ama haftanıza göre fiyat değişebiliyor
kalocwom Asyasel1720 Mantıklı olan doğum paketi almak aslında ağustos ayına daha çok var ama paket alırsanız daha iyi olur gibi. En azından muayene ve tahlillere ayrı para ödemezsiniz
cvn4941 Asyasel1720 ben de mayısta yapacağım inşallah yüzyıla takipliyim seher hocaya şuan normal gözüküyor ama gereksiz artmış fiyatlar mayısa kadar artar mı daha bilmem
Asyasel1720 cvn4941 ya seher hanıma bende gittim ikinci doğumum da çok ilgili bir doktor tekrar ona doğum yapmak istiyorum bende
cvn4941 Asyasel1720 1400 dü yılbaşından önce Allah bilir şuan 2 olmuştır belki daha fazla sormadım 20 sinde kontrolüm var öğrenirim
bulutsm Kubrasrlozd aralık ayında 50bine almıştım. Yeni yılda ne oldu bende merak ediyorum. Siz de mi vm medicalparka gidiyprsunuz? Hangi doktor 🙈