Nisannurr Kızlar ovitelle 13.günü yani dün kan verdim 0.0 çıktı. Bugün yumurtlamaya göre 14.günüm ama regl olmadım aksine akıntım arttı göğüs hassasiyetim de arttı. Yine de umut etmeli miyim yoksa adet mi olacam
Mervecnplt Nisannurr benim ilk gebelik belirtim aşırı göğüs hassasiyeti olmuştu. Bence bir kaç gün sonra tekrar kan verin
Dilaralav Nisannurr kaç gün gecikmeniz var benim de bat 9 ocaktı hâlâ regl olmayı bekliyorum. İdrar testlerim negatif o yüzden kan vermeye gitmedim ama yoruldum artık
Dilaralav Nisannurr anladım. Yumurtlama 14.gün diyince 14 gün gecikti sandım da. Benim de akıntım arttı ama bi olamadım regl. Belirsizlik çok yorucu. İnşallah hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏻🌸
Nisannurr Dilaralav amin canım ben birde beta 0 çıkınca antibiyotik kullanmaya başladım bugün grip olduğum için. Varsa inşallah hemen öğreniriz. Benimde akıntım çok arttı ve göğüs hassasiyetim çok
Mervecnplt Nisannurr hayırlısı belirtiler var ama dikkat edin siz yine de grip oldum ilaç kullanıyorum yazmışsınız onlarda gecikmeyi etkiliyor benim bildiğim
Nisannurr Mervecnplt dün negatif çıkınca kullanma başladım hemen geciktirir mi ki ? Birde çarşambaya kadar olmazsam gidip tekrar kan vereyim mi sizce
Mervecnplt Nisannurr grip olmakta geciktirebiliyor sadece ilaçlarla alakası yok bence siz tekrar kan verin olmazsa 1-2 gün bekleyin