Bebegimle-1 Çok heyecanlı bi o kadar endişeliyim. Yarın kızıma kavuşuyorum nasipse. İlk bebeğim, ne yaşayacağım bilmiyorum ama umarım her şey güzel geçer. Endişemi azaltacak şeyler söyler misiniz güzel anneler🥰🌸😍🤍
Hamide_00 Bebegimle-1 bence en güzeli doğum anında bebeğine kavuşmak onu görüp öpüp koklamak ben ağlama sesini duyar duymaz ağlamaya başlamıştım 🥲😂😍
denizin__annesii Bebegimle-1 Allah sağlıkla kucağına almyi nasip etsin inşallah canım 🤲🏻 ağrısız sızısız olur inşallah çabuk toparlarsin bende 31+6 haftalık hamileyim şuan 🥹 bende sezeryanla doğum yapmak istiyorum baklm nolucak artık agirlasiyorum bel ağrısı var bide şeker 🍬 yüksek çıktı bende onu takip etmem gerekiyor filan biraz Zorlu bir süreç geçiriyorm
baharaa Bebegimle-1 Allah yardımcın olsun. Ameliyat anestezi fln hiç zor geçmiycek eminim. Sadece ameliyathane biraz alışık olmadığımız bi yer ve herkes çok normal gülüşüyo şakalaşıyo o tuhaf geliyo. Son dk eşime sen de gel dedim. Pişman değilim. Arada perde oluyo ameliyatı görmüyo. Sonrasında ilk 3 gün biraz zor. 4. Gün yavaş yavaş düzeliyo emin ol. Arada kendini iyi hissedip çok ayakta kalıyo insan. Ödem olabiliyo. Ama geçiyo sonra. Bide ameliyattan çıktığında kocaman bi karnın olcak. O 1 haftada geçiyo
Bebegimle-1 denizin__annesii denizin__annesii amin canım sende sağlıkla kavuşursun inşallah🥹🥰 Allah yardımcın olsun 🌸
Bebegimle-1 baharaa çok teşekkür ederim, haklısınız gergin bi ortam olur illa ki hemen geçip gider inşallahhh🥰
Kubra2222222 Bebegimle-1 ayy bende yarın oğluşuma kavuşuyorum inşş sağlıkla kucağımıza alırız çok heycanlıyım 💙💙 inş bir sıkıntı olmaz 37+2 de doğuruyorum biraz erken diye endişeliyim
Bebegimle-1 Kubra2222222 sağlıkla kavuş sende oğluşuna🥹🥹😍 hiiiç endişelenme her şey yolunda gider inşallah🤍