tugceturkben-1 Haftada sürekli tuvalete çıkmak bebeğin kanala girdiğini mi gösterir ? Çünkü 2 3 hafta öncesine kadar tuvalete cikmakda zorluk çekiyordum bu idrar olsa bile
tatlibebegim_ tugceturkben-1 benim 31+5de kontrole gittğimde bebeğin kafası kanalda denmişti 38+5de doğum yaptım son haftlara doğru bebek baskı yaptığı için sık çıkmak normal yani
Berivanabk34 tugceturkben-1 ben iki gebeligimde doğuma yakın sık sık çıkıyor dum idrara ama şuan ki gebeliğim de ilk aydan beri sürekli idrara çıkıyorum her bebek aynı değil
tugceturkben-1 tatlibebegim_ 32. Haftada kanalda olması çok erken değil mi . Ay bilmiyorum her şeyi danışmak istiyorum bilmiyorum çünkü 38+4teyiz henüz tık yok
keyfimin-kahyasi-misin tugceturkben-1 Bebeğe göre sekilleniyor bu durum benim oğlum üç ay kanalda kaldı . Erken doğum riskim vardı geç bile doğdu