kuzuannesi4234 Kızlar 33+1deyim, 3-4 gündür sürekli olarak bacaklarımin arasında vajima bölge ağrı var yatakta sağa sola dönerken bile ağrıyor Squat yaparsam veya secdede gibi durursam rahatlıyor Sizce neden olmustur
Gumusbulut58 kuzuannesi4234 benımde aynı 31. Haftadayım sanki bacagmın arasında bişiy var yürüyemiyorum bebek dönmüş olabilir mi diye düşünüyorum
kuzuannesi4234 Gumusbulut58 ben 32.haftada gittiğimde bebek baş geliş ama nstte de hiç sancı yoktu o yüzden olabilir belki
kubranur2538 Brgmde 35+2 bugün ben de oyleyım eşim diyor bugün doğurmazsın ınsallah 😂daha erken korkuyorum da bır yandan
Yagmur205 kubranur2538 aynı haftadayız benimde 2 gündür bel ağrım hiç gecmiyo kırılıyo sanki arada kasıklarmda vuruyo anlamadım ki🤷🏻♀️
kubranur2538 Yagmur205 nst ye girdin mı hıc canım 😊ben gırdıgımde sancılarım çıkıyor ama doktor bı şey demedı haftaya tekrar gel dedi yakından takıp edecegız dedi sadece
DryStr 35+3 haftalığım yaklaşık 29. Haftadan beri bu dediklerinizi yaşıyorum bu haftalarda daha çok oluyor tabi ama hem dr hemde nette araştırdığıma göre bunlar normal kabul ediliyor tabi yine takipçisi olmakta fayda var 🌸
Yagmur205 kubranur2538 girdim hiçbişey çıkmadı benim eltimde nstde hiç bişey çıkmadı akşamı doğurdu 🤷🏻♀️ bazen ondada çıkmıyo
Erol66 Bende 32 haftayım aynı belirtiler bendede war Nts ye nezaman giriyosunuz yada girdiniz mi kızlar ben girmedim daha
Erol66 Öylemi beni niye girdirmedi doktor ya söyledim ama belirtileri normal dedi 3.gebelik oldugu icin kanala girdigini we erken gelecegini düsünüyorum endiseleniyorum biraz Rabbim hayırlı dogumlar nasip etsin hepimize
kubranur2538 Erol66 bılemıyorum bana perınatolojı erken doğum rıskı var demıstı belkı o yüzden erkenden almıştır nst ye
kuzuannesi4234 Ben 32.haftada girmiştim hiç sanci çıkmadı ama bu ağrılar neye alamet bilemiyorum da gerçekten Allah hepimize yardım etsin