nur-can621 Van soğuğunda dışarı çıkılmıyor pek küçük bebe de olunca iyice evde kaldık temizlik yapmakla geçti gün siz neler yaptınız
Blueeberryy nur-can621 istanbuldayim burdada havalar buz gibi temizlik yapicam diyorum erteliyorum surekli nolcak boyle🥴 belim agriyo ayakta cok duruncada doguramadimda henuz😂
gly_frkn nur-can621 bende bugün temizlik yaptım evi.sil süpür Tuvalet banyo.vs derken biraz yoruldum babası oğlumu dışarı çıkardı öyle.aksam ettik bklm benimde.doguma çok az kaldı artk doğruyum diyrm 39.haftalik olduk
FNK nur-can621 39+4 ayakta çok duramıyorum ben de bütün gün yattım 🫠 zaten boğazım da acıyor halsizim tam bebiş gelecek hasta olmayız inşallah eşim de aynı boğazlar kızarmış 🥹
1rabia1 Bende tüm gün temizlik yaptım gönül isterdi sabah eşim kahvaltıya gotursun gezdirsin ama malesef 🥲 bebek hazırlıkları çamaşırlar ütüler bi baktım gün bitti 😒😒😒
Pelnztrk Bugün çalıştım biraz yoruldum eve gelincede yemek şu felan derken belim çok ağrıdı 😏 Baya sakin 2 gündür benim kız hareket etsin ben burdayım desin istiyorum vallahi