Merhaba anneler 33+4 ikizlere gebeyim. Gebeliğimin başından beri doktorum aynı fakat şubat başında doktorumun gideceğini öğrendim. Bana dediği doşum tarihide 6 şubattı doktorumun. Yaşadığım ilçede özel hastame bir tame doktor bir tane gerisi devlette orası da sağlık ocağı gibi malesef. Moralim çok bozuldu, hani o gitmeden doğurayım diye resmen birşeyler ypama çabasına girmek istiyorum piskolojik olarak. Hiç başına böyle gelen oldumu?