Merhabalar bundan tam bir ay kadar önce 18 haftalıkken 8mm rahim ağzı ölçüsüyle Serklaj operasyonu geçirdim bir aydır sadece tuvalet, duş ve doktor randevusu için yataktan kalkıyorum. Üç gündür sarımsı, yapışkan bir akıntı başladı. Enfeksiyon mu diye telaşlandım ama başka hiçbir belirti yok(koku-yanma-kaşıntı vs.) Serklaj öncesi de böyle bir akıntı olmuştu yine acaba rahim ağzı yumuşamasıyla alakalı nişan filan mı geliyor korkum var. Yaşayan, bilen bacılarım beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.