Merhaba güzel anneler, 15 gün önce zorunlu sezeryan oldum ve 2-3 gündür sezeryan dikişimde fazlaca gözle görülür şişlik kızarıklık ve yürürken oturup kalkarken hatta duruğ dururken ağrı sızı var doktoruma resim attım enfeksiyon olmuş yarın orayı açıp antibiyotik başlamamız gerek dedi. Başına gelen var mı? Nasıl yapıyorlar yani tekrar o bölgeyi kesip tekrar dikiş mi atılacak 😔 korkuyorum açıkcası dikişten kastım yapıştırma tabi en dıştaki kısım. Tecrübesi olan yazabilir mi teşekkürler. 🙏🏻