Smysr Hiç korse kullanmayıp göbeği sarmayan oldu mu 12 kilo aldım 36+4 um, çevremdekiler gobegin ufak sarkmaz diyorlar, korsede kararsız kaldim
Meryoss Smysr benimde ufakti 6 kilo almıştım doktorum çıkar çıkmaz korse al tak dedi aldım ama sıcaklara denk geldiği için 2 gün taktım bıraktım her kontrolümde ısrarla tak dedi doktorum ama asla dinlemedim ve sarkti şuan pişmanım hamilelikte olusmayan catlaklarimda olustu
Smysr Meryoss normalde kilolumuydunuz peki daha önce 70 olup birden 55e düştüm o süreçte de hiç sarkma olmamıştı o yüzdende annem özellikle göbeğin sarkmaz diyor
Meryoss Smysr hayır değildim canım 55le hamile kalmistim sadece 6 kilo aldım oda bebekti yani bu arada sezeryan oldum normelle fark varmıdır bilemiyorum