Nilsuuuu Merhaba bebek arabası araştırıyorum. Çok yüksek fiyatlar (+2500) ödemek istemiyorum. Araştırırken Kraft Oslo ya uygun bir fiyata denk geldim. Özellikleri iyi gibi ve çok şikayet de almamış. Sizce nasıl bir araba?
TugceArslan Nilsuuuu Hem yakından bakıp beğendik eşimle hem de internet yorumlarına bakındık. Çok beğenerek aldık. Doğuma az kaldı bakalım İnşallah güzeldir
Nilsuuuu Mervettt daha kullanmadığım için çok iyi değerlendiremeyebilirim ama bence güzel sağlam araba. Sadece bazı markalara göre daha ağır olabilir, arka tekerlekleri büyük ama çok rahat takılıp çıkarılıyor. Bunların dışında kaliteli bence.