Beybyi Kızlar neler yapıyorsunuz nasıl gidiyor hazırlıklar falan benim Mart sonu gibi gözüküyor 29 haftalık bebeğim 1350 gram 35 cm şuan agirlastikca zorlaşıyor bel ağrım çoğaldı sizler nasılsınız
AnayimBenAna_ Beybyi bel ağrılarım arttı hareketler iyice sertleşti sarsıyor :) ikinci gebeliğim o yüzden eksiğimiz yok denilecek kadar az :) 29+2 🌸
myangelson Beybyi 30+4 haftaligiz 31+1 haftalık olunca muayeneye gideceğiz en son 27+6 da gitmiştim 1208 gram falandı boyunu bilmiyorum 🥲 bebek için hazırlık yapmadım henüz doktora gittikten sonra duruma göre mağazadan alacağım veya izin vermezlerse internetten sipariş vereceğim. Artık annemler yıkayıp utuleyecek ben sürekli yatıyorum riskli gebeyim 🥲 çatı ağrısı, tansiyon yükselmesi zorluyor beni de. Bazen de bel ağrısı oluyor çok fazla sürekli yattigim için 🥲 dogumumuz sezaryen olacak 5 Mart’ta 38+0 oluyoruz belki o zamanlarda alır doktor 🥰
TKumsall Beybyi 28de gittim ben kontrole en son 1200gram 38 cmdi karnım ve belim çok kötü 28+3üz şu an 27 Mart gibi planlı zorunlu sezeryan olacak erken gelmezse inşallah kızçem
Nesonunbeybi Beybyi ben parça parça 0-12 ay indirim buldukça denk geldikçe aldım ama henüz oda takımı gelmedi gelince yıkayıp ütüleyip diziden ay sonuna doğru, illa eksik çıkar ondan sonra kendi eksiklerime geçicem kendinize neler aldınız hastane çantası ve sonrası için?
Beybyi Nesonunbeybi daha henüz benim eksiklerim de var kemdigime aldığım göğüs kalkanı göğüs ucu kremi göğüs pedi pijama takımi emzirme sütyeni
mihraninannesi55 30+3 teyiz mihra incim’le hareketleri çok sert hiç yerinde durmuyor.Bel ağrısı mide yanması çoğaldı 🥹 2 Hafta sonra kontrole gidecegim. Eksiklerin çoğu bitti yıkanması utulenmesi yerlestirilmesi kaldı ✨ Vakit azaldıkca Korku ve panik beni strese sokuyor
humeyraa_ Benim 29+5 haftalık şuan, bel ağrısı çok oluyor 2 hafta sonra kontrol var bakalım ne diyecek doktorumuz, kıyafetlerimiz yıkanıp ütünelecek onun dışında bir şeyimiz çok kalmadı şükür ☺️
Edamy Ben de 29+3 haftalığım her şer yolunda güzel gidiyor 27 haftalıkken 1080gr dı daha kontrole var. Kızım olacak ama daha isim bulamadık tek sıkıntım o onun dışında çok şükür hazırlıklar heyecanlı bekleyiş var 🥰
oykumens Hareketlerin maşallahi var yarın kontrolümüz olacak bakalım ne kadar büyümüş 🥰 hazırlıklarda fena değil çanta mi hazırlıcam ne olur ne olmaz oğlum erken gelmişti tam aylı günlü gelir mi emin değilim
babyUras_ Beybyi 29+6 haftalığız şuan . 28de 1275 gram 38 cm di . Hemen hemen herşeyi hazır kendi eksiklerim kaldı sadece . 32 gibi yikayip utulemeyi düsünüyorum . Çok sükür rahat geçiyo uykularım hariç .
seyma0661 Beybyi 30+6 olduk sanki bu aralar ayaklarımda şişme hissediyorum 🥺🥺onun dışında çok yorulunca bel ağrıları, açlıkkkk 🥲
Melike4195 @Beybyi 29+3 olduk ufak tefek eksiklerimiz var büyük kısmı bitti şükür 29+1 de kontrolümüz vardı 1530 kg boyuda 41 cm 💙
Baby_B Beybyi biz suan 30+2 deyiz En son 28+6 da gittik doktora 40 cm,1,5 kg idi kizim☺️ Bugun cok yurudum ve is yaptim oyuzden suan hafif bel agrim var Bugunden sonra kendimi daha az yormaya karar verdim🙏
HazelSeren Beybyi 29+5 zor nefes alıyorum artık akşamları sabah bısey yok aksam olunca karnım davul gıbı oluyor cok zorluyor benı
seyma0661 mihraninannesi55 yok olmuyor da bazen akşam üzeri oluyor. Şekeriniz var mı acaba ondan da olabilir diyorlar
mihraninannesi55 seyma0661 Şeker yüklemesi yaptirdim degerler normal çikti ama bilmiyorum ki tekrar baktirmadim hiç sekerime
Tazeanne74 Beybyi 29+ 3 haftalığız bizde bazen ayaklarım ağrıyor ağırlaştığımız için galiba doktor kontrolünde birşey çıkmadı çok şükür 🦋🌸