Canım ablamın da gebelik şekeri vardı 36. Haftada çocuk 4 kilo ya gelmişti ultrason ölçümlerinde, sezeryan doğumla doğurdu 3 kilo 500gr elhamdülillah çok sağlıklı bir bebeği oldu şimdi 5 yaşında. Çocuğunun gelişimine bağlı olarak yoğun bakıma destek de duymayabilir korkmayın inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🌸