Aybukk ilk gebeliğimde de Sezeer Bey’e gittim. şimdi ikinciye hamileyim yine ona gidiyorum. Ben çok evhamlı panik birisiyim o da tam tersi çok sakin biri, ilk gebeliğim çok zor geçmişti ağlayarak girdiğim odasından defalarca sakinleşmiş gülerek çıktım hakkını ödeyemem. Gerektiğinde mesaj attım, gerektiğinde aradım yanıtsız bırakmadı hep yardımcı oldu. İlgi alakasından çok memnunum ben. Her teste sokmuyor, para yanlısı değil. Mantıklı konuşan, sakin yapılı birisi. 3 olsa yine ona giderim muhtmeelen