Ftmukn Kızlar 22 haftalık hamileyim aşırı mide yanmam var ne yaptıysam geçmedi eczaneye gittim gaviscon verdi tereddüt ediyorum biraz hamileyken gaviscon kullanan var mı yada ilaç kullanmadan doğal yöntemler var mı?
MervEslinArden Ftmukn Benide anca onlar rahatlatıyor Gaviscon şurup yada rennie tablet başka türlü geçmiyor
Asi_07 Ftmukn 2 şişe bitirdim nerdeyse gebelikte kullanabilirsin doktorum yazmıştı herhangi bir zararı yok maden suyu da iyi geliyor ama artık beni evde doğal hiçbirşey kesmiyor
iremmakk Ftmukn Ftmukn tahin ve kefir iyi geliyor biraz ama ben son çare gavisconu kafama dikiyorum 😁