Rabia4066 Selam kızlar, şu an 31. Haftamdayım ve ishal durumu yaşıyorum. Bu güne kadar iştahım her şeyim yerindeydi şimdi ise iştah denen bir şey kalmadı, Sık sık WC çıkıyorum. Bunu gebelikte yaşayan var mı?
minikbebegim06 Rabia4066 acile gidin vücut su kaybettiği için en azından boş serum falan takip tedavi başlasınlar benimde olmuştu çok kötüydüm geçen yine tekrarladı doktor idrar gaita testi istedi vücutta bilmediğimiz enfeksiyon mu var vs diye
Sncmn 1prens1prenses_ bende şuan ayni durumdayim ishal ates yediklerimi cikariyorum serumla geciyo gibi yine ayni acile gidincede bic bursey yapmiyorlar serum takip gonderiyolarlar kan idrar vs almalei gerekmiyormu bu durumlarda siz nasil iyilestiniz
Rabia4066 minikbebegim06 doğru diyorsunuz. Suyu dengelemeye çalışsam da faydasız vallahi çok halsiz kaldım kaç gündür😔