mavikelebek3 Daha dinlemedim cumartesi doktor tam 6. Haftada gel duyulur dedi erken değil mi dedim 5. Haftada keseyi gördük 1 Haftada bebek gorunur diyor 6+2 de gidicem ben yine de duyamazsam stres olmayayım diye
Demem Emsalk öncesinde kontrolde duyulmamış mıydı yoksa geç mi gittiniz acaba? Bende hala duyamadım son adet tarihi ile 7+2 de gittim ama gelişimi haftası ile uyumlu değil daha küçük gelişiminde de sorun olabilir geç döllenme dedi. Sizinki de böyle miydi?
Cihangir09 karamella_ 6+4 te daha hala sadece kese görmüştük bebeği ve kalp atışını 8. Haftada gördük biz
Emsalk Demem yok aslında geç gitmedim beni kesin duyulması gereken haftaya istedi bence gerideydi çünkü kesesi
Zehratemel Benim bugün 8. Haftaydı kalp atışı duyulmadı.. vajinal da baktı yok.. ultrasonda 6 haftalık görünüyor dedi.. alalım dedi istemedim beklemek istiyorum dedim.. başka kadın doğuma da gittim normal bir sorun yok denildi..
Demem Zehratemel benzer şeyleri yaşıyoruz o yüzden benzer pozitif deneyimler benim için çok kıymetli. Kalbimin yarısı korku, yarısı heyecan yaşıyor. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim.
Zehratemel @“Demem” bugün salya sümüktüm.. sonra kadın doğum acile gittim birşey olmadığını söyledi geç döllenme olabilir 2 hafta sonra tekrar gel dedi