Bende bir sürü acı biber doğramıştım çıplak elle ilk defa yapınca bilememiştim çok fena yandı elim yoğurt sürdüm kantaron yağı sürdüm suya koydum fayda etmedi buz küplerini ellerimin arasına alıp öyle uyumaya çalıştım o iyi geldi ama hamileydim bende bunu yaşadığımda ama siz yinede hastaneye gidebilirsiniz ben gitmedim bir şeyde olmadı ama herkeste farklı olabilir