Minnos12 Aynen öyle yemin ederim bir geçen ay hiçbir şey almadım yapmadım. Kan bile veriyordum her ay ya o kadar yıprattı ki beni artık diyorum olacağı varsa olur sadece adet gecikmesini bekleyeceğim diyorum. İki aydır gecikme yaşıyorum çok ümitleniyorum ama üçüncü günü oluyorum ya bakalım bu ay nasıl olacak. 🥺