Bizde 2 sene boyunca istedik olmadı bütün testler normaldi. Sebepsiz dendi, beklemek istemedik ve tüp bebek ile 1. Denemede hamile kaldım. Sonra zaten olmuyor deyip korunmadık fazla ve bebeğim 6 aylıkken hamile kaldım😂 ama 2 sene boyunca çok stresliydim her ay perişan oluyordum, aslında sorun stresmiş, kafaya takmakmış. Ve şimdi iyiki zamanında geldi diyorum, Allahım elbet bildiği bir şey varmış..