Arkadaşlarlar 36.haftamın içerisindeyim birden bire vücudumda bir uyuşukluk başladı ve sonra baş ağrısına çevirdi geçmiyor. Tansiyonumu ölçüyorum sürekli normal çıkıyor. Yükselme yok ama şiddetli bir baş ağrım var böyle yaşayan oldu mu bugüne özel bir şey mi nasım geçer fikri olan var mı?