nergishanim kaygılanmak normal, bende ilk hamileliğimde çok kafama takıyordum, çalışıyordum da, herşey üst üste gelmişti. Hiç üzülmeyin herşey olacağı yere varıyor, ALLAH hastalık, dert vermesin, zaman su gibi akıyor. Bebek olacak ne ara büyüdü diyeceksiniz, hamileliği bile unutacaksınız.