Yaşayan 1 evladım var şükür ama çok istiyor bir kardeşi olsun her ezan okundugunda dua ediyor kardeşim olsun diye 3 ay önce preeklampsi sebebi ile 26 haftalık doğum yaptım ondan öncede 17 ve 16 haftalık kalp durması sonucu kaybettim . Sonuncusu sezeryan oldu cok korkuyorum normal olsaydı belki denerdim tekrar ama sezeryan olunca korkularım iyice arttı. Rabbim isteyen herkese herkese nasip etsin 🤲 ne yapmalıyım bilmiyorum bende cok istiyorum bir kez daha anne olayım eşim kimsesiz kardeşi yok hep söyluyor yanlizlik cok zor diye ama bu preeklampsi tekrarlarmi ne kadar zamana ihtiyacim var bilmiyorum bu arada yaşım 30 😔😔😔