burcuo Dgta3434 Gözünüz aydın, sağlıkla gelsin bebiş. Benim bu ikinci, 9.haftadayım ve dediğiniz gibi karın ağrım oluyor. Regl ağrısı gibi diyebilirim. Doktor normal olduğunu söyledi. İlkinde olmamıştı böyle
Gizemsrmt Dgta3434 hayırlı uğurlu olsun ☺️ benimde 8 haftalık bebeğim doktora kasıklarıma bazen ağrı girdiğini söyledim o da bebeğin yerleştiğinden normal olduğunu söyledi ☺️