Kızlar 4,5 yaşında bir oğlum var Bir de şu an 2 aylık oğlum var 2 çocuktan sonra ilk çocuğu yemek yememeye başladı kardeşini asla zarar vermiyor seviyor öpüyor sarılıyor yanıma yatırım diyor ama anne babaya karşı bir sevgi azalması hissi olmuş olabilir çocuk da yani artık onu seviyorlar beni daha az seviyorlar daha az ilgileniyorlar çünkü yemek yemiyor günde 2 defa çok zor yediriyorum ve kendimi artık kendisiyle kavga ederken buluyorum böyle bir durum yaşayan var mı ne yaptınız yani sonuç olarak çocuk dediğin beslenmeli beslenmeyen çocuk nasıl sağlıklı olsun her türlü hastalığa kapı açılır o çocuk dediğin meyve yiyecek sebze yiyecek yemek yiyecek sürekli abur cubur yemek istiyor hep özellikle meyve suyu içmek istiyor ya sanki kendini hasta etmeye çalışıyor ki ilgi üzerine çeksin bilmiyorum çocuk doktoruna götüreceğim önce tahlil yaptırmak için daha sonrasında da çocuk pedagoluğuna götürmeyi düşünüyorum ama bu durumu aranızda yaşayan var mı ne önerirsiniz