Arkadaşlar yaklaşık iki haftadır özellikle geceleri yatarken inanılmaz kollarım uyuşuyor, sadece sağ ve sol tarafıma yatıyorum acaba bundan mı? Gün içinde de omuzlarım inanılmaz ağrıyor ve kollarım uyuşuyor. Çok saçma geliyor bana ama gebelikle ilgisi var mıdır 23 haftalık olduk🥹