Esraaa_06 beyzanurslgn maşallah çok çok iyi hem de Rabbim nazarlardan saklasın allahım seni ve bebeğini korusun sağlıklı gebelik geçiresin inşallah 🙏♥️😍 ve sağ sağlim kucağınıza almayı nasip eylesin Rabbim gözün aydın♥️
Evrim-96 Berrakk39999 merhaba benim de 10 Ocak 48.10 12 Ocak 99.51 Nasıl sizce reglime 3 gün varken öğrendim
Berrakk39999 Evrim-96 2 günde yüzde 60 yeterli sizin 2 kat artmış gayet güzel ben adet günümde 100 ile öğrenmiştim mesela sağlıkla devam etsin inşallah
ilkografya beyzanurslgn adetinize kaç gün vardı acaba şu an ben şüpheliyim de adetime 2 3 gün kaldı tüm testler negatif çıkıyor gerçi açıkçası negatif çıkmasını istiyorum ben daha yeni doğum yaptım tabii varsa da sağlıkla gelsin de yani siz kaç gün önce öğrendiniz
beyzanurslgn Evrim-96 Çok şükür inşallah sağlıklı şekilde kucağımıza alırız. 4.gebeliğim 3 tane düşüğüm var. İnşallah bu bebişi kucağıma almak nasip olur🤲🏻🥹
Evrim-96 Ah çok geçmiş olsun Benim de bir kere kalp durması ile kürtajım var sağlıklı bir süreç geçirelim inşallah rahat olalım üstüne düşündükçe kuruluyor eli ayağı düzgün aklı başında sağlığı yerinde hayırlı bir evlat 🫶🏻