Kızlar benim bebeğim önceden tam baş aşağıydı hissediyordum ama Şuan sanki değilmi gibi hissediyorum alt karnım yumuşak göbek deliğimin üst kısmı itibaren sertleşmiş karnım ve kendini hep yukarda topluyo aranızda böyle olan varmı korkmaya başladım yarın kontrolüm var