Arkadaşlar bende 23 gün önce elendim 37+6 da sabah lekem geldi 2 saat sonra da suyum geldi normal doğum planlıyordum fakat hastanede muayenede bebeğin kakasını yaptığını söylediler zaten suyum yeşil renkteydi öyle olunca beni acil sezeryana aldılar çok korkuyordum anestezi ignesinden uyusmamaktan ameliyat ortamından filan birde kakasını yaptı diyince daha streslendim fakat hiç büyük birsey yokmuş ameliyata geldiğimde zaten müzik açıktı doktorum beni sakinleştirdi korkma bebek iyi sadece beklemediğimiz bir durum 1 2 saat bekleyemeyiz dedi sonra anestezi doktoru geldi spinal oldum ben belimden ilk iğneyi soktu yerini bulamadı beni duzelttiler tekrar soktu ve inanın iğnenin girdiğini bile aklınız orda olduğu için hissediyorsunuz yoksa damar yolu bundan çok çok acılı birşey. Bana anesteziyo verdi ben öyle elektrik çarpması gibi hissetmedim ilk sol bacağım uyuştu sonra komple uyuştum. Koluma soğuk birşey dokundurdular yavaş yavaş aşağı indiler belden asagimi hissetmedim tabi fakat bu sırada beni kesmeye başlamışlar 2 dk sonra evet geliyo bebek dediler fakat kakasını yemiş ve kordon iki kere boynuna dolanmisti hemen götürdüler midesini temizlediler benim bagirsaklarim da problem oldu onun için genel cerrahla başka işlemler yaptılar onu merak edenlere anlatırım çok uzun olmasın. Ameliyatta ben ne cekistirme ne kesilme dikilme hiçbirsey hissetmedim sadece birkaç kez midem bulandı ilaç verdiler hemen geçti o da. Odaya çıktım bacagimdan ağrı kesici yaptılar serumlar zaten sürekli ilk ayağa kalkış biraz zorlu ben ilk kalktigimda yuruyemedim ikinci kalktığımda yürüdüm fakat herkesin dediği gibi en çabuk toparlama ilacı kesinlikle bol yürümek merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz