Dilarac aşkım ben ve postu açan arkadaş şehir hastanesinde yaptırdık bu testleri. Biz 5 kuruş para vermedik, tabiki hastane SGK’dan alacağını alıyordur ama afedersin doktora giren çıkan ne yani. Yemin ederim bıktım bu cahil insanlardan ya her gün böylesi denk geliyor cinnet geçiriyorum. Bunların kafasında tüm doktorlar cani ve bizim ürememize karşılar o yüzden sağlıklı bebeğe hasta diyip yat hemen alalım diyorlar. Allah akıl fikir versin böylelerinin aklına kimse uymasın inşallah