Dilaramerve bende 9 haftalığım.. Etrafımdakiler 7.aya kadar bi şey alma.. Yoksa üzülürsün gibi iyi olmayan yorumlar yapıyolar.. Bizde kiradayız ve aylık belirli bir gelir kalıyor maalesef 😕 aslında yavaştan başlasak çok da kötü olmaz diye düşünüyorum.. Alanda veren de Rabbim sonuçta en iyisini o bilir tamam da günümüzün durumları da belli.. Ben cinsiyet belli olur olmaz başlıcam açıkcası