Kızlar merhaba. Bugün 1 saat arayla 2 tane test yaptım. Biri artimed 2 sn içerisinde çizgiyi çıkarttı. Yalancılık olabilir demişlerdi birde days marka aldım onu yaptım 15 dkyı geçti 2. Çizik oluşmuş. Sizce var mı hamilelik:) 2 gün önce betam 0.200 dü. 2 günde değişiklik gösterir mi 🥹
