gozde-3535 Merhaba ilk beta değerim 417 sonrasında 1355 2900 ve 7300 çıktı sizce bu artış normal mi? Çoklu gebelik olabilir mi?
october gozde-3535 maşallah demeye geldim ne güzel artmış. biz de böyle artışlar görelim inşallah 🙏🏻 🧿
bengonca Beta artışınız normal. 🌸🌸 çoklu gebelik beta ile anlaşılmaz kese ile belli olur🌸 sağlıkla gelsin inşallah
kardelenimm gozde-3535 beta güzel artmış ama ikiz mi değil mi onu burada kimse bilemez doktorunuz muayene anlar onu
gozde-3535 october Allah isteyen herkese nasip etsin sağlıkla ilerlesin inşallah 😊🌸🤲🏻 teşekkür ederim ☺️