1Ali Emzirirken maske takıyorum, bebeği öpmüyorum ama zaten yeni hastalık atlattı tekrar geçer korkusu var. Neler yapıp çabucak iyileştiniz acaba
yeni_anne2 1Ali sıvı tüketimini arttırmakta fayda varr canım geçmiş olsun sıcak suya limon sıkıp icin sabah aksam
yeni_anne2 1Ali tabiki hem kendiniz hem bebek zor olurr kesinlikle ama şöyle söyleyeyim salgın var çok kötü bır şekilde umarım çabuk atlatırsınız 🌸
1Ali yeni_anne2 evet bu süreçte dışarıyada çıkmamaya çalıştım ama eşim mecbur işe gidip geliyor bir şekilde bizede geçti, tekrardan teşekkür ederim 💕