Merhabalar 2. Kez dış gebelik geçiriyorum. Bu iki dış gebelik arasında da 8 haftalıkken kalp durmasıyla sonuclanan bir gebeliğim oldu. İlk dış gebeliğim kendiliğinden düşmüştü fakat bu seferki için mtx iğnesi vuruldum dün. Gecen ay çektirdiğim hsgde sol tüpümde bir genişleme görülmüştü. Doktorlar tüpü alalım diyorlar ama ben karar veremedim. Aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?