Merhaba bi gün bunu yazacağım aklıma gelmezdi ama yazıyorum burda bunu soranlardan biri de bendim umutsuzca ama umudunuzu yitirmeyin Eylül ayın da eşime valikosel tanısı konuldu. Biz şok olduk ve sperm sayısı düşüktğ . Ben sperm sayısı yükselsin diye keçiboynuzu özü ve havuç suyu içirdim çok fazla artış olmuştu hatta doktor şaşırmıştı . Eşim aralık başında ameliyat olucaktı Sonra eşimin ameliyat tarihin de bağzı ailesel sorunlar çıktı ve ameliyatı iptal etmek zorunda kaldık. Ve ben geçen hafta hamile oldumu öğrendim ve o ameliyat olucak diye salmıştık korunmuyorduk ama çatlama takibş vs hiç yapmıyordum bi anda oldu ama çok dua ettim allahım zorluk göstermeden doğal yolla anne baba olalım diye yani bunlara üzülmeyin ben çok üzüldüm ağladım .eşinizin yanında olun ona destek olun normal bişey miş gibi davranın böle de çocuğu olabiliyor zaten. Allah ne derse o olur o herşeyin en doğru zamanını bilir ❤️