35+2 yim. Ateş basması özellikle yemek yerken ve uyurken. Ter içinde uyanıyorum. Nefes darlığı ayrıca oluyor. Tuvalet sık sık gidiyorum birde gece lavabo için kalkıyorum birdaha çok uzun süre uyuyamıyorum. Bebek hareketleri de sert geliyor artık. He bide mide yanmaları dehşet arttı. Yine de hamd olsun sağlıkla gelsin oğlum inşallah. Herşeyi yıkadım ütüledim ama valize yerleştirmedim hastahane çantasını biran önce hazırlamam gerekiyor bakalım.