NimetSa Kızlar 18+1 haftam ve sol kaburga altımda yumruk gbi bi şişlik ve şiddetli ağrım oluyor sol kaburga kemiğim kırılmış gbi sanki neden olur sizce çocuktan mı bilgisi olan var mı doktora gidicem zaten de size de sormak istedim
Aysegolcuk NimetSa benımde sol ve sağ kaburgalarım batıyor doğru düzgün oturamıyorum bugün doktorda kontrolüm var doktoruma söyleyecem
Damlaaaa NimetSa olur cnm benimde sağ kaburgam 32.haftaya girdim hala ayni biraz oturunca basliyo batmaya normal ama korkma ilk hamileligimdede boyle oldu benim