Kızlar 8 gün var adetime çok düzenlidir yani 28 günde bir olurum ama 3.4 gündür adet ağrısı gibi ağrım vardı dün akşam daha yoğundu ağrı ve bide ona aşırı akıntı eklendi su gibi ve peynırımsi geldiğini hissediyorum sanki adet olmuşum gibi akıyodu bu sabahta çamaşırımda akıntıyla birlikte kahve rengi bişey gördüm peynırımsi kıvamdaydı peçeteyle sildiğimde başka gelmedi yani sebebi hamilelik falan olabilir mi ilk defa yaşadım da kusura bakmayın