Miraninannesiiiiii Şeker yüklemesi yaptırıcam devlet Hastanesi’nde ama nası olucak ne gibi yol izlenicek yaptıran varsa söyleyebilir mi
Mom_89 Miraninannesiiiiii ben yaptırdım canım 2 hafta anca olmuştur bir içecek veriyorlar 1 saaat hicbirsey yeme içme diyorlar 1 saat sonunda gidip kan veriyorsun. Kandan önce benden idrar tahlili ve tansiyona bakilmasini da istediler. Ben daha tahlillerimi göstermedim salı günü gosterecegim
Mom_89 Miraninannesiiiiii ben yaptırdım canım 2 hafta anca olmuştur bir içecek veriyorlar 1 saaat hicbirsey yeme içme diyorlar 1 saat sonunda gidip kan veriyorsun. Kandan önce benden idrar tahlili ve tansiyona bakilmasini da istediler. Ben daha tahlillerimi göstermedim salı günü gosterecegim