babyiscoming_ merhaba, sezaryende ikisi de oluyor ama devletteyse doğumunuz çok nadiren yapılır epidural bilginiz olsun, özelde ekstra ücretle yapılıyor belki pakette varsa almazlar ücreti. farkı şu, spinal+epiduraldir spinal yapılıp belden uyuşturuluyor aynı şekilde ek bir iğne ile oraya girilip kateter takılıyor orada bırakılıyor doğumdan sonra o kateterden anestezik ilaçlar yaparak ağrınızı kesiyoruz