N-F Merhaba arkadaşlar, bir kaç sorum olacak bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim Ücret var mı Eş alıyorlar mı içeriye Görüntü veriyorlar mı Birde önereceğiniz perinatoloji doktoru var mı ?
tbmn N-F N-F Ücretli değil eşleri maalesef ki almıyorlar görüntü isterseniz veriyor bazı doktorlar sizin soru sormanız lazım bazı doktorlar çok ilgisiz ve alakasız
ceyda_bozkurt0 Ücret almıyorlar eş de almıyorlar hatta bekleme alanına bile almıyorlar eşi ben 3 gün önce girdim detaylıya Bilkent’te en son da siyah beyaz yüzünü yani burnunu falan az da olsa görebildiğim bir kağıt verdi 15 dk falan sürmüştür benim