busra05_ Öyle valla Canımın içi eşinin sigortası varsa Tamam hiç bir şeye hakkın yok illa en dibe düşeceksin ki 600 TL falan verirler 6 ayda bir veya tek seferlik , onun dışında dediğim gibi ev sahibi Olcan zengin Olcan eve 4 5 maaş gircek yediğin önünde yemedigin arkanda olack hemen yardım ederler hemen , arkadaşım tek başına 2 çocuğa bakmaya çalışırken başvurdu kuruş vermediler .O yüzden Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin Rizkiyla gelsin yavrularımız inşallah.